گل یا پوچ
ئه سرین
ئه سرین واژه ای کردی به معنی اشک

 دربازی گل یا پوچ با خداوند من همیشه برنده هستم

زیرا  دو دست خداوند همیشه پر است.



نظرات شما عزیزان:

فرهاد
ساعت21:53---17 شهريور 1391
سلام....من فرهاد هستم اهل سردشت....نمی دونید چقدر خوشحال هستم وقتی عنوان وبلاگ زیباتون رو که به کردی نوشته بودین در لیست آدرس ها دیدم...واقعا از اینکه وبلاگ به این زیبای ساختین خوشحالم ....دوست عزیز من شمارو لینک کردم امیدوارم به وبلاگ ما بیای و نظرت رو بنویسی و همچنین بیشتر باهم در تماس باشیم.....
پاسخ: سلام مرسی از لطفتون مثل اینکه آدرس وبتون رو اشتباه داده اید چون نتونستم وار شم امیدوارم مجدد سر بزنید تا من بتونم وبتون رو ببینم خیلی مشتاقم زور ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 22:28 :: نويسنده : ....؟

درباره وبلاگ

من یک علامت ؟ برایتان نمیدانم چه خواهم نوشت اما بی شک باتمام وجودخواهم نوشت.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آوای اشک و آدرس avayashk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 50239
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


             нιωα.●.Jušт Gὄḋ اوقات شرعی

تاریخ روز